PLANNING SERVICE CENTER uw planning, onze zorg. Haal het maximale uit uw personeelsinzet.

Wij zijn Déhora – Ontmoet Kim (interim planner)

Wij zijn Déhora - Ontmoet Kim (interim planner)

Kim Donkers is 1 januari van dit jaar gestart als interim planner bij Déhora. Voordat Kim bij Déhora aan de slag ging werkte zij in een supermarkt, waar ze begon als hulpkracht en is doorgegroeid tot afdelingsmanager. Tijdens haar functie kwam ze in aanraking met het plannen van personeel. Dit vond zij erg leuk. Daarom besloot Kim zich hier verder op te richten.

Kim is via de app PlaytoWork bij Déhora terechtgekomen. In de app speel je (brein)spelletjes en aan de hand van de resultaten worden er vacatures aangeboden. In het geval van Kim: de vacature van Déhora. Ze was meteen enthousiast en heeft gesolliciteerd. We zijn nu inmiddels vier maanden verder en we spraken Kim over haar stap.

Hoe bevalt het om als interim planner te werken bij Déhora?

“Werken bij Déhora bevalt tot nu toe erg goed. Het is een communicatief sterk bedrijf en er is veel waardering vanuit leidinggevenden. Ook kun je altijd bij iemand terecht en collega’s/leidinggevenden zijn bereid om naar je te luisteren.”

“Wat je ook merkt is dat Déhora investeert in haar werknemers. Dit waardeer ik enorm want werknemers zijn toch de visitekaartjes van een bedrijf. Vanuit Déhora en de Academy krijg je de mogelijkheid om door te leren. Zelf ben ik bijna klaar met de Opleiding Personeelsplanner aan de Déhora Academy. Als ik klaar ben met deze opleiding ga ik zeker nog een opleiding/cursus volgen, want ik vind het leuk om mezelf verder te ontwikkelen.”

Hoe vind je het om als interim planner bij verschillende opdrachtgevers te werken?

“Ik vind het erg leuk om op basis van detachering te werken via Déhora. Ik merk dat ik snel toe ben aan nieuwe uitdagingen in mijn vak. Ook ben ik erg leergierig. Dan is het feit dat je steeds aan andere opdrachten en bij andere organisaties mag werken ideaal. Ik waardeer de afwisseling heel erg, waardoor ik mij zeker niet hoef te vervelen. Ik werk nu vier maanden bij Déhora en ik zit al op mijn tweede opdracht. Voor mijn eerste opdracht werkte ik bij een revalidatiecentrum en nu werk ik als planner bij een uitzendbureau. Het zijn twee totaal verschillende opdrachten, wat het werk juist zo leuk maakt. Ook leer je met verschillende systemen omgaan en is het mogelijk om met Déhora en de opdrachtgever invulling te geven aan de opdracht waar je werkt.”

“Een planningsfunctie bij Déhora is vrijwel nooit saai en de omgeving is elke keer anders. Als je nieuwsgierig bent, je als planner wilt door ontwikkelen én van afwisseling en uitdaging houdt, zou ik zeker contact met Déhora opnemen!”

Ook werken als interim planner bij Déhora?

Voor onze opdrachtgevers in heel Nederland zijn wij voortdurend op zoek naar planners. Lijkt het jou leuk om als interim planner aan de slag te gaan en wil je hier meer over weten? Bekijk hier onze huidige vacatures.

Mogelijk ook interessant voor u:

ontmoet ons team
Wij zijn Déhora – Ontmoet Leonie (interim planner)

Ben jij benieuwd hoe het is om als interim planner bij Déhora te werken? Of op zoek naar een nieuwe uitdaging? Waarbij je werkt in een dynamische omgeving waar er alle ruimte is om te leren en te groeien? Lees hier hoe onze nieuwe collega, Leonie, het werken bij Déhora ervaart.

7 kwaliteiten van een goede planner
7 kwaliteiten van een goede planner

De planner heeft uiteenlopende rollen. Hij adviseert en ondersteunt het management bij de organisatie van het werk. Tevens functioneert hij als een klankbord voor het personeel. Om de werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren, zijn er een aantal kwaliteiten van groot belang