Onze klanten & best practices
Gemeente 's-Hertogenbosch heeft de hulp van Déhora ingeschakeld om onder andere een structurele basis is te leggen voor een zorgeloze personeelsplanning binnen de geldende wet- en regelgeving.
De vliegmaatschappij heeft een beroep gedaan op de kennis van Déhora voor verschillende doeleinden en onderdelen van de personeelsplanning. Zo was er behoefte aan ondersteuning bij het maken van basisroosters. Daarnaast wilde deze vliegmaatschappij bepaalde planprocessen graag slimmer en gebruiksvriendelijker inrichten.
In opdracht van Bavaria verricht Déhora een onderzoek naar de knelpunten en oplossingsrichtingen rond duurzame inzetbaarheid bij de medewerkers van het magazijn en de bottelarij.
Brussels Airlines had tijdelijk een extra planner nodig. Een interim planner van Déhora kon onmiddellijk worden ingezet om de roostertaken over te nemen. Dankzij de kennis en ervaring van een Déhora interim planner is er ook een aantal verbeteringen doorgevoerd binnen het planningsproces.
Miele België zag volop kansen voor een betere planning van haar monteurs. Daarvoor was onder andere een betere werkorganisatie voor nodig. Ook deed Miele beroep op een interim planner van Déhora.
Het verwerken van de wensen van alle medewerkers in een rooster is haast onbegonnen werk omdat het zeer tijdrovend is. Déhora hielp Rijkswaterstaat aan een nieuw rooster in slechts 4 weken in plaats van de gemiddelde 4 maanden. Lees in deze case hoe Déhora dit realiseerde.