De Déhora Consultancy Group is in 1987 opgericht door Arbeids- en Organisatiepsycholoog Ben Jansen. Sindsdien is Déhora wereldwijd dé specialist op het gebied van workforce planning en management.
Bij Déhora begeleiden wij organisaties bij een optimale afstemming tussen mensen, middelen en tijd. Met strategische, tactische en operationele oplossingen dragen wij bij aan het optimaliseren van bedrijfsprocessen en -resultaten. Zo maken wij arbeid duurzamer en effectiever.
Geen schaarser goed dan tijd. Alle reden om tijdbewust te organiseren. Met duurzame workforce management oplossingen begeleidt Déhora organisaties hierbij. Het resultaat is grip op tijd, een prettige werkomgeving, goede bedrijfsresultaten en tevreden klanten. Tijdintelligent werken maakt het verschil en begint bij Déhora.
Bij Déhora kunt u terecht voor full-service dienstverlening op het gebied van workforce planning en management, namelijk:
Onze adviseurs, onderzoekers, interim managers en interim planners zijn stuk voor stuk ervaren vakmensen met een gedeelde passie voor planning. Naast ons hoofdkantoor in Amsterdam hebben wij kantoren in Antwerpen, Warschau en Praag en wereldwijd hebben wij diverse partnerships.
De sectoren waarin wij onder andere actief zijn:
Zorg en Welzijn | Overheid | Industrie | Dienstverlening | Transport en Logistiek | Openbaar Vervoer | Luchtvaart | En meer…
Now boarding – Personeelsplanner bij Brussels Airlines
Brussels Airlines had tijdelijk een extra planner nodig. Een interim planner van Déhora kon onmiddellijk worden ingezet om de roostertaken over te nemen. Dankzij de kennis en ervaring van een Déhora interim planner is er ook een aantal verbeteringen doorgevoerd binnen het planningsproces.