Onze klanten

Onze klanten & best practices

bavaria logo
Duurzame inzetbaarheid bij Bavaria

In opdracht van Bavaria verricht Déhora een onderzoek naar de knelpunten en oplossingsrichtingen rond duurzame inzetbaarheid bij de medewerkers van het magazijn en de bottelarij.

logo brussels airlines
Now boarding – Personeelsplanner bij Brussels Airlines

Brussels Airlines had tijdelijk een extra planner nodig. Een interim planner van Déhora kon onmiddellijk worden ingezet om de roostertaken over te nemen. Dankzij de kennis en ervaring van een Déhora interim planner is er ook een aantal verbeteringen doorgevoerd binnen het planningsproces.

Case Miele
Planning bij Miele – immer besser!

Miele België zag volop kansen voor een betere planning van haar monteurs. Daarvoor was onder andere een betere werkorganisatie voor nodig. Ook deed Miele beroep op een interim planner van Déhora.

Afstemming tussen werkaanbod en medewerkers

FloraHolland zag volop kansen voor een efficiënter werkproces. Daarvoor waren nieuwe roosters nodig. Maar draagvlak voor de roosters vinden bij het personeel: dat was de uitdaging.

Nieuw rooster voldoet aan wetgeving door roosterscan

Het verwerken van de wensen van alle medewerkers in een rooster is haast onbegonnen werk omdat het zeer tijdrovend is. Déhora hielp Rijkswaterstaat aan een nieuw rooster in slechts 4 weken in plaats van de gemiddelde 4 maanden. Lees in deze case hoe Déhora dit realiseerde.

Cao als basis voor een maatwerkrooster

Een cao is dikwijls een strak keurslijf dat weinig ruimte biedt voor een gunstig rooster. Déhora ondersteunt bedrijven bij het invullen van de paragraaf werk- en rusttijden en bij de cao-onderhandelingen om wel aan de eigen wensen te kunnen voldoen. Zo adviseerde zij ook Trespa bij de cao-onderhandelingen.