Waar staat u als planning professional? Weet u welke mogelijkheden u hebt om te groeien? Ontdek het door middel van de Déhora profielscan!

Ervaar de voordelen van online personeelsplanning

Webplanner

Wat kan je van webplanner verwachten?

  • Online planning tool voor werkroosters
  • Eenvoudig en slim medewerkers inplannen
  • Integratie met eigen backoffice
  • Op maat inrichten van activiteiten

Zoekt u een online oplossing voor uw personneelsplanning? Ja? Dan is de Déhora webplanner de juiste planningstool om tot over te gaan. Zo kunt u  gemakkelijk en snel medewerkers inplannen. Geschikt voor uiteenlopende types personeelsplanning: productieplanning, plannen van techniekers en zelfs het plannen van trainingen of opleidingen. De webplanner kan eenvoudig worden gekoppeld aan o.a. tijdsregistratie of payroll.

Totaaloplossing voor planning

De Déhora webplanner is ontwikkeld om snel en gemakkelijk medewerkers in te kunnen plannen. De tool heeft een goede kwaliteit-prijsverhouding en is onafhankelijk van tijd en plaats.

Beheer afdelingen, locaties en werkroosters met de webplanner van Déhora. Met deze kunt u medewerkers online  vinden, plannen en aansturen. Wijs personeelscapaciteit toe aan specifieke werkzaamheden. Ontwerp snel en eenvoudig je personeelsroosters. Een overzichtelijk planbord biedt meteen inzicht in taken, activiteiten, locaties en medewerkers. Kortom, alles wat je nodig hebt in een gemakkelijke planningstool. Inclusief afdelingsoverschrijdend plannen, skill management, een medewerkersportaal, werkroosters en patronen,.. etc.

Integratie met je eigen software

De webplanner is een online toepassing, installatie van software is dus niet vereist. Het enige wat je nodig hebt is een computer en een internetverbinding.

Je hebt dus steeds alle belangrijke informatie bij de hand. Zoals de beschikbaarheid van medewerkers,inzicht in over- of onderbezetting, personeelsinzet op verschillende locaties en activiteiten. De webplanner kan bovendien naast en samen met je eigen softwaretoepassingen worden gebruikt. Koppelingen met verschillende backoffice tools zijn mogelijk. Informatie over tijdsregistratie kan automatisch worden ingeladen, informatie over je ‘gerealiseerde rooster’ kan worden geëxporteerd naar je loonsadministratie.

De voordelen van de webplanner op een rijtje:

  • Overzichtelijke en intuïtieve gebruikersomgeving;
  • Kan op maat en naar wens worden ingericht;
  • Afdelingsoverschrijdend plannen;
  • Overzichtelijk planbord, altijd de juiste informatie in beeld;
  • Minder papierwerk en minder gedoe met administratie;
  • Beheer van medewerkers, afdelingen en werkzaamheden;
  • Koppelingen met je backoffice (payroll, tijdsregistratie,…)
  • Verschillende rollen en functionaliteiten per rol;
  • Verlofaanvragen, beschikbaarheden, werk afmelden;
  • Controles op basis van allerlei regels (wet, afspraken,…

Wilt u meer weten over de webplanner?

Neem dan contact met ons op.

Contact

Vul het onderstaande formulier zorgvuldig in om direct contact met ons op te nemen.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Direct contact
Kantoor Déhora Amsterdam
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 08.15 tot 17.15 uur.