Voor korte of spoedeisende vragen kunt u terecht bij onze Virtual Planning Assistant: uw planningsexpert op afstand. De Virtual Planning Assistant van ons Planning Service Center staat voor u klaar. U maakt hierbij gebruik van meer dan 30 jaar kennis en ervaring op het gebied van workforce planning.
Onze Virtual Planning Assistant functioneert als Helpdesk die u op verschillende manieren kunt benaderen: telefonisch, per mail, via WhatsApp, Skype en Teams.
Zij helpen u bij alle vraagstukken op het gebied van personeelsplanning die voor hen relatief snel oplosbaar zijn. Uw brandende vraag wordt onmiddellijk door onze Virtual Planning Assistant van het Planning Service Center opgepakt en op korte termijn beantwoord / opgelost.
Indien het oplossen van uw vraagstuk substantieel meer tijd vergt dan 1 uur, ontvangt u vooraf een voorstel ter accordering. Uw gegevens, vragen en onze antwoorden houden wij bij in ons systeem. Zo hebben wij te allen tijde goed zicht op de ontwikkeling van uw vraagstukken en de reeds opgebouwde kennis over uw eerdere issues.
Het gebruik van de Virtual Planning Assistant is onderdeel van de dienstverlening voor bedrijven en organisaties waar planners of consultants van Déhora actief zijn. In dergelijke situaties zorgen deze collega’s voor de beantwoording van uw vraagstukken, eventueel met behulp van onze Virtual PA.
Maakt u op dit moment géén gebruik van onze planners of consultants? Dan koopt u een aantal credits in die wij afwaarderen aan de hand van de tijd die wij daadwerkelijk besteden aan de oplossing van uw vraagstuk. De credits kosten € 25,00 (excl. BTW). Iedere credit staat voor een kwartier tijd, of een deel daarvan. De credits verjaren niet.
Wij schrijven u in. U ontvangt 2 gratis credits waarmee wij het eerste vraagstuk voor uw bedrijf kunnen behandelen. Er zijn geen verdere verplichtingen.
U koopt als bedrijf een eerste pakket van 12 credits, waarvan 2 gratis.
Regulier pakket met 12 credits. Meerdere tegelijk bestelbaar.
Meer weten over ons Planning Service Center?
Het Planning Service Center (PSC) verzorgt, op afstand, de personeelsplanning van verschillende klanten. Wij namen een kijkje achter de schermen bij het PSC, en interviewden hiervoor Melvin, en van Déhora’s ervaren planningprofessionals.
Op een gegeven moment wordt het je teveel. Het Excelsheet dat je had gemaakt voor de planning van de medewerkers bereikt de grenzen van de overzichtelijkheid en zelf heb je eigenlijk geen tijd meer voor de planning. Het Planning Service Center biedt de oplossing.